dinsdag 19 januari 2016

Styletone: Box januari 2016

Nieuwe maand betekent voor mij een nieuwe Styletone in de brievenbus. De eerste van het jaar is meteen terug een topper.

Voor personen die niet bekend zijn met Styletone, het is een maandelijkse box met vijf full-size beautyproducten om te ontdekken. Ideaal als je een echte make-up/ verzorgingsproducten liefhebber bent. Je betaalt in België €15.00 per maand, maar wat je daar voor in de plaats krijgt is veel groter van waarde. Meer informatie kan je vinden op de site zelf  http://www.styletone.com/
                                                                  
Voor de maand januari is het thema No Guts No Glory. Het is voor mij een veel belovende box vanaf ik hem opende.





Het eerste product die erin zit is een Bright On Eye Balm van Caityn t.w.v. €15.00 (dus alleen al met het eerste product zit je al aan het budget dat je er zelf maandelijks moet in stoppen).
De eye balm is ideaal om te gebruiken als primer en concealer voor op het ooglid, onder de wenkbrauw en onder het oog. Zo blijft je oogschaduw en eyeliner de hele dag mooi zitten en komen de kleuren extra goed uit.
Als tweede product zit er een Cream Blush in van Kost Make-up Italia t.w.v. €4.00
In mijn box zat de kleur N.4. Op het eerste zicht is lijkt het heel fel. Maar het is heel zacht van structuur en lijkt goed te blenden. Er mocht van mij zelf nog iets meer pigmentatie in.
Het derde product en één van mijn favorieten in deze box is een Duo Brow Highlighter van het merk INSPR Beauty t.w.v. €10.95. Zoals de naam het zegt heeft deze potlood twee kanten een matte en een glimmende kant. Ideaal om je gezicht meer dimensie te geven. De potlood is heel zacht en romig van structuur gemakkelijk aan te brengen en te blenden dus. Van dit product zal ik zeker veel gebruik maken.
Als vierde en meest interessante product is een 3-in-1 Lid & Line Smokey eye pen van Pixi By Petra t.w.v. €17.95. Speciaal ontworpen voor het creëren van een perfecte smokey eye. Het bevat drie delen. Als eerste een oogschaduw voor zoals vanzelfsprekend op het ooglid. Als tweede een eyeliner in die zelfde kleur, in mijn box trouwens de kleur Smoky Plum. Als derde deel de smudge applicator om het geheel uit te blenden. Ik ben erg benieuwd om deze te gaan testen.
Het laatste product en zeker ook één van mijn favorieten Paradise Pigments lip & Cheeck Tint van Jelly Pong Pong t.w.v. €19.95. Ten eerste wat een toffe merknaam, alleen al dit trekt mijn aandacht.
Zoals beschreven in het boekje een fel kleurtje, de perfecte tijd om kleur terug te brengen in je leven.
Je kan het gebruiken voor op je lippen en als blush. Al zal ik het waarschijnlijk enkel op mijn lippen gebruiken. Kort en bondig hele mooie pigmentatie en super creamy. Het heeft trouwens ook geen onaangename geur.
Als extra zat er nog een zwarte eyeliner in de box van deze maand aangeboden door Starlooks Pro omdat er blijkbaar met de eyeliner in de box van december problemen waren. Mooi meegenomen dus want mijn vorige werkte perfect.
Dat was de Styletone van de maand Januari. Ik ben zeer tevreden en kan niet wachten om alles te gebruiken.
- Styletone box, €15.00/ per maand. http://www.styletone.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten